اصلاح و طراحی لبخند

لبخند شما اغلب یک بخش با اهمیت از اولین تصور ذهنی ایجاد شده از شما برای دیگران است و متخصصان دندانپزشک زیبایی و اصلاح طرح لبخند دندان این مرکز می دانند که لبخند یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر ظاهر صورت فرد می باشد. خوشبختانه، اگر شما از طرح لبخند خود ناراضی هستید، اصلاح طرح لبخند می تواند یک ظاهر کاملاً جدید برای لبخند شما ایجاد کند که به واسطه آن زیبایی صورت و وضعیت شخصیت شما در بهترین حالت ممکن قرار می گیرد.

گروه دندانپزشکی رویال وان به شما در تمام مراحل اصلاح طرح لبخند با توجه به اهداف زیبایی شما کمک می کند. دندان پزشکان این کلینیک تمرکز خاص بر گوش دادن به صحبت های شما و ایجاد درک کامل درباره نیازهای مورد نظرتان قبل از پیشنهاد دادن مجموعه جامع قابل استفاده به عنوان انتخاب های درمانی دارند.روش درمانی چند گانه مورد استفاده در این مرکز می تواند انتخاب های درمانی وسیع و جامع در اختیار شما قرار دهند. هدف از این برنامه جامع ارائه کلیه خدمات دندان پزشکی عمومی تا درمان های دندان پزشکی پیچیده با کیفیت بالا و قابل قبول در این مرکز درمانی است. تلاش ما در این مرکز ایجاد یک محیط درمانی امن و راحت برای شما برای استفاده از خدمات درمانی مورد نیاز است و به این ترتیب برای شما به جای دشوار بودن، خوشایند و دلپذیر خواهد بود. در صورتی که شما به دنبال بهبود، افزایش، یا حفاظت از طرح لبخند خود هستید، در مورد تماس گرفتن با متخصصان ما همین امروز اقدام کرده و تردید به خود راه ندهید.

اصلاح طرح لبخند دندان یک فرآیند از بهبود ظاهر لبخند شما از طریق استفاده از یک یا چند مورد از روش های دندان پزشکی زیبایی همچون روکش ونیر، باندینگ کامپوزیت، ایمپلنت دندان، و سفید کردن دندان ها است. در حقیقت، اصلاح طرح لبخند زیبا یک روش درمانی انتخابی است، در حالی که تجدید ساختار کامل دهان اغلب درمانی است که شما حتماً نیاز به انجام آن دارید.

روش های درمانی فهرست شده زیر معمولاً در فرآیند ایجاد یک طرح لبخند زیبا و ماندگار در کلینیک های دندان پزشکی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد:

 روکش دندان و پل

هنگامی که دندان ها به شدت آسیب دیده یا شکسته شده باشند، اغلب برای بهبود ظاهر و عملکرد دندان ها از روکش دندان استفاده می شود. روکش دندان را می توان با مواد تمام سرامیکی یا تمام پرسلاین تهیه کرد و روکش ساخته شده کل دندان را در بر می گیرد. این روکش می تواند ظاهر دندان را بهبود بخشیده و باعث تقویت آن شود. در این حالت هیچ ماده خارجی با بخش طبیعی باقیمانده دندان تماس پیدا نمی کند. در گذشته، بسیاری از افرادی که در منطقه ماساچوست زندگی می کردند از روکش های دندان ساخته شده از فلز استفاده می کردند. این نوع روکش دندان می تواند عملکرد طبیعی دندان را بازیابی کند، اما ظاهر آن نامناسب است و امکان وجود یک طرح لبخند سالم و طبیعی با آن در صورت غیر ممکن نبودن دشوار می باشد. به این ترتیب جایگزینی روکش فلزی با روکش سرامیکی می تواند ترمیم دندان را به نحوی انجام دهد که هیچ کس از آسیب دیدن دندان شما مطلع نشود.

سفید کردن دندان ها

 

زرد شدن و لک شدن دندان ها نشانه ای از افزایش سن است و دندان ها در افراد جوان سفید تر می باشند. با خوردن غذاهایی که دارای رنگ مصنوعی هستند، نوشیدن قهوه، چای، مشروبات الکلی و سیگار کشیدن دندان ها ممکن است زرد شده و به شدت لک شوند. این مشکل دارای تاثیر منفی بر ظاهر لبخند شما است و حتی می تواند یک ظاهر ناسالم برای دندان ها ایجاد کند.

جهت آشنایی بیشتر با سفید کردن دندان و بلیچینگ با لیزر کلیک کنید.

ایمپلنت دندان

استفاده از ایمپلنت دندان یک روش بسیار عالی برای بازیابی دندان های از بین رفته است، زیرا این روش می تواند یک دندان کامل برای شما ایجاد کند و به این ترتیب شما می توانید از همه فعالیت های عادی یک دندان طبیعی لذت ببرید و غذاها را بدون نگرانی از افتادن دندان یا لق شدن آن در دهان بجوید. روش ایمپلنت دندان به این دلیل اهمیت دارد که با استفاده از سایر روش های درمانی مشابه مثل دندان مصنوعی، دندان ها ممکن است لق شده و از جای خود حرکت کنند و باعث ایجاد مشکل برای بیمار گردند. این شرایط در حالی است که ایمپلنت های دندان بسیار با دوام هستند و شما نمی توانید تفاوتی بین ایمپلنت دندان و دندان های طبیعی خود احساس کنید.

جهت آشنایی بیشتر با ایمپلنت و کاشت دندان کلیک کنید.

لامینت (ونیر) دندان

از ونیر دندان می توان برای پر کردن فضای خالی بین دندان ها استفاده کرد و این روش درمانی حتی می تواند طول دندان ها را افزایش داده، لکه های تیره آنها را بپوشاند، و دندان های ترک خورده و تراشیده فرد را ترمیم نماید. در این حالت حتی بعضی دندان های کج و دارای انحراف نیز ممکن است با استفاده از روکش ونیر صاف تر به نظر برسد.

جهت آشنایی بیشتر با لامینت (ونیر) دندان کلیک کنید.

تنظیم دندان ها و اصلاح فاصله بین آنها

دندان هایی که کج شده، روی هم قرار گرفته یا فاصله بین دندانها وجود دارد را می توان در صورت لزوم با استفاده از درمان های ارتودنسی آشکار یا پنهان صاف و تنظیم کرد و ظاهر آنها را با استفاده از ونیر دندان بهبود بخشید. که انجام ارتودنسی در کودکی نسبت به ارتودنسی بزرگسالان راحت تر بوده است.

گروه دندانپزشکی رویال وان برنامه های درمانی مشخص و متناسب با نیازهای خاص هر بیمار طراحی می کند که این نیازها با توجه به یکسان نبودن هیچ دو طرح لبخند در بین افراد مختلف برای هر فرد متفاوت است. تعهد متخصصان ما برای سفارشی کردن ویژگی های درمان می تواند امکان دستیابی به نتایج عالی و چشمگیر را برای بیمار فراهم کند.

علاوه بر رنگ دندان، وضعیت و توازن دندان ها در ناحیه قابل رویت طرح لبخند (بخشی از دندان های بالا و پایین که در زمان لبخند زدن مشاهده می شود) ویژگی های متعدد دیگری نیز در دندان ها و طرح لبخند فرد وجود دارد که دندان پزشکان زیبایی هنگام برنامه ریزی اصلاح طرح لبخند به آنها توجه می کنند. برای نمونه در این رابطه می توان از موارد زیر نام برد:

طول دندان

طول دندان می تواند یک ظاهر جوان برای آنها ایجاد کند. با بالا رفتن سن و فرسایش دندان ها، دندان ها اغلب کوتاه تر می شوند و وجود لبخند لثه ای نیز می تواند باعث کوتاه تر به نظر رسیدن دندان ها شود. در این حالت اصلاح طرح لبخند برای دندان های کوتاه می تواند شامل تغییر شکل و اصلاح اندازه دو دندان میانی جلوی دهان با استفاده از باندینگ کامپوزیت یا روکش ونیر باشد. اگر شما لبخند لثه ای دارید، دندان پزشک زیبایی ممکن است از روش های درمانی خاص برای اصلاح خط لثه و بلند کردن ظاهر دندان ها با لیزر درمانی استفاده کند. همچنین ممکن است در صورت نیاز برای بلند کردن روکش دندان نیاز به مراجعه به پریودنتیست یا متخصص بیماری های مربوط به بافت های اطراف دندان وجود داشته باشد.

بلند کردن دندان ها همچنین ممکن است دارای تاثیر خاص بر ظاهر کلی صورت شما باشد. برای مثال، داشتن دندان های خوش ترکیب، بلند، و چهارگوش در یک صورت گرد می تواند باعث لاغرتر به نظر رسیدن فرد موقع برخورد با دیگران شود.

خط لبخند

خط لبخند یک خط فرضی است که لبه های دندان های بالا را از سمتی به سمت دیگر دنبال می کند و این خط در حالت ایده آل باید مشابه منحنی لب پایین در هنگام لبخند زدن باشد. این سطح استاندارد لبخند می تواند هنگام اصلاح طرح لبخند برای تعیین مقدار بلندی مورد نیاز برای دندان های جدید مفید باشد و به عنوان شاخص مورد استفاده قرار گیرد.

تناسب دندان

دندان پزشک زیبایی می تواند وضعیت دندان های شما را بررسی کرده و متناسب بودن آنها نسبت به یکدیگر را مشخص نماید. اکثر افراد می دانند که داشتن یک لبخند دلپذیر در حالتی امکان پذیر است که در آن دو دندان میانی جلوی دهان بیشتر به چشم برسند و نسبت عرض به طول لبخند ۴ به ۵ باشد. این تناسب می تواند به عنوان راهنما برای تعیین طول و عرض سایر دندان ها در ناحیه لبخند مورد استفاده قرار گیرد و به این ترتیب می توان یک خط لبخند متوازن برای فرد ایجاد کرد.

بافت دندان و ویژگی های مربوط به آن

دندان پزشکان زیبایی، اصلاح طرح لبخند را با ترکیب عملکرد و زیبایی دندان ها انجام می دهند. در این حالت یک دندان پزشک زیبایی می تواند ویژگی روکش و ونیر دندان شما را به صورتی در نظر بگیرد که ظاهر شما زنانه تر یا مردانه تر به نظر برسد. علاوه بر این در این حالت تطابق ظاهر و احساس دندان های طبیعی یا دندان هایی که در عکس مشاهده می شوند از اهمیت خاص برخوردار است..

طول عمر اصلاح طرح لبخند

روش های دندان پزشکی زیبایی نیازمند مراقبت منظم از بهداشت دهان است و ممکن است نیازمند انجام اقدامات مربوط به نگهداری دندان ها در طول زمان باشد. برای مثال، سفید کردن دندان ها باید هر چند وقت یک بار به منظور حفظ سفیدی و روشنی دندان ها انجام شود. همچنین روکش های ونیر پرسلاین ممکن است تراشیده شده یا دچار شکستگی شوند و به این ترتیب نیاز به جایگزینی و تعویض داشته باشند. باندینگ کامپوزیت دائم می تواند لک شده و نیازمند اصلاح یا تعویض باشد. روکش دندان معمولاً نیازمند جایگزینی در هر ۱۰ تا ۱۵ سال است. بهبود وضعیت لبخند لثه ای نیز می تواند نیازمند اصلاح اقدامات اصلاحی انجام شده با گذشت زمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(http://www.royalone1.com/wp-content/uploads/2018/06/bg-1.jpg);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 400px;}